برگزاری انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر پاکدشت

چهارمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در محل سالن جلسات اداره وزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۵۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، ابراهیم تاجیک نوری مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

نوری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در حاشیه این انتخابات گفت: کاندیدای این انتخابات از جمله با تجربه ترین افراد در حوزه بحث امدادی و مسائل مرتبط می باشند.

وی افزود: از بین نامزدهای شرکت کننده چهار نفر را به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی و یک نفر را نیز به عنوان بازرس انتخاب کردند.

نوری گفت :جمعیت هلال احمر کشور در صحنه های مختلف اجتماعی اعم از امداد رسانی به حادثه دیدگان و یا کمک به محرومان جامعه به خوبی عمل کرده و خدمات ارایه شده از سوی جوانان ، داوطلبان ، امدادگران ، نجاتگران و پزشکان جمعیت هلال احمر به ویژه در مناطق روستایی زلزله زده و حادثه دیده داخل و خارج از کشور بر کسی پوشیده نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات گسترده جمعیت هلال احمر در بخش آموزش و مهارت آموزی به اقشار مختلف مردم افزود : آموزش های مردمی از کارهای ارزنده جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت است و نتایج خوبی از آموزش مردم برای رویارویی با حوادث قهری در سطوح مختلف نظری و عملی تاکنون کسب شده است.

مدیر جمعیت هلال احمر پاکدشت ابراز داشت: برگزاری این انتخابات بستری برای حضور حداکثری اعضاء در ارکان مهم تصمیم گیری جمعیت هلال احمر به شمار می رود. این انتخابات زمینه ساز حضور برای مشارکت حداکثری اعضای فعال، نیکوکار و بشر دوست در برنامه ریزی بزرگترین سازمان مردم نهاد جمهوری اسلامی ایران است.

نوری با بیان اینکه مهمترین شعار جمعیت هلال احمر شهرستان میامی «هر خانه یک امدادگر» است، بیان داشت: امیدواریم پس از انتخابات اعضاء شورای اجرایی برای تحقق این شعار تلاش لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار