نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مدیران و معلمان مدرسه باید اسوه حسنه باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیران و معلمان، ناظمان و خادمان مدرسه باید اسوه حسنه باشند و ویژگی هایی همچون شایسته، عفیف، امانتدار، نجیب و مطمئن را داشته باشند.

کد مطلب: ۴۹۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم تقدیر از رتبه های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان مرکزی، افزود: اگر می خواهیم در آینده نوجوانان و جوانانی سالم، صالح و دارای رفتاری انسانی اسلامی داشته باشیم باید بسیار مراقب آسیب های اطراف که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند باشیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگی افراد به ویژه مادران در تقوا، پاکی و ایمان است، اظهار داشت: زمانی کار آموزش و پرورش، مربیان و معلمان و والدین ارزشمند است که توانسته باشند انسان هایی با ارزش انسانی و اخلاقی را تربیت کرده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) مصداق یک انسان کامل هستند که می توانند به عنوان الگو برای دانش آموزان و سایر انسان ها مطرح باشند، ادامه داد: شهید مطهری، شهید رجایی، امام راحل، مقام معظم رهبری و سید حسن نصراله نمونه های کامل معلم، طلبه و یک انسان کامل هستند که باید به عنوان الگو در زندگی ما همواره نقش داشته باشند.

آیت اله دری نجف آبادی با بیان اینکه در دو دنیا دو نگاه مومنانه و خداپسندانه و یک نگاه فریبنده دنیوی و قدرت دنیا وجود دارد، اظهار داشت: دنیا پلی است برای رسیدن به هدف نهایی که همان سعادت در آخرت است.

امام جمعه شهر اراک افزود: پیامبر اسلام (ص) آمده است تا راه صحیح زندگی را به ما نشان دهد و انقلاب اسلامی نیز برای حیات انسانی و حیات معنوی برپا شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برپا شد تا ما را در مسیر صحیح زندگی و معنویات قرار دهد.

وی گفت: معلمان، هنرمندان، روحانیون، پاسداران و مربیان در این اردوگاه بزرگ دنیا باید موانع را بر سر رسیدن به هدف نهایی کاهش دهند و جبهه موافق را تقویت کنند.

آیت اله دری نجف آبادی یادآور شد: ما همه وظیفه داریم در این مسیر و جریان الهی برای جلوگیری از توطئه های دشمنان و ایجاد انگیزه در مردم برای برقراری ارتباطی بهتر با آموزه های دین اسلام تلاش کنیم.

در پایان این مراسم توسط آیت اله دری نجف آبادی از فرهنگیان برگزیده استان مرکزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار