مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان تاکید کرد:

ضرورت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت توسط شهردا

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان گفت: سیاستها و اهداف و برنامه های اجرایی گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر به شهرداریهای تابعه استان ابلاغ شده است.

کد مطلب: ۴۹۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگلستان؛احمد سردارزاده افزود: باعنایت بعه ضرورت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت توسط شهرداریها پیگیری جدی موارد مربوطه مورد انتظار است.

وی افزود: برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های خاص اعیاد شعبانیه در اماکن اجتماعی و فرهنگی تحت پوشش - پاسداشت حماسه سوم خرداد با انجام برنامه های فرهنگی - هنری، برپایی نمایشگاه، فضاسازی و تبلیغات محیطی و بهره گیری از فضای داخلی و بیرونی ناوگان حمل ونقل عمومی - برپایی ایستگاهای صلواتی و پخش سرودهای متناسب با این ایام را ازجمله تکالیف شهرداریها عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری همچنین ابلاغ به شرکت های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سازمانهای وابسته شهرداریها برای اجرای برنامه بانک مقاومت و ابلاغ و پیروزی در روز سوم خرداد و پخش سرودهای حماسی متناسب در فضاهای تحت پوشش - صدور بیانیه و پیام از سوی شهرداریها به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی - تعامل و همکاری مناسب با سایر سازمانها و نهادها برای اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های این ایام را از جمله دیگر وظایف تعریف شده شهرداریها در این ایام دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار