مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین خبر داد:

کسب رتبه برتر مسابقات کشوری سازه های ماکارانی

مدیر آموزش و پرورش ورامین از کسب رتبه های برتر مسابقات کشوری سازه های ماکارانی توسط هنرجویان هنرستان کار و دانش شهید عباس پور خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، تاجیک گفت :مسابقات کشوری سازه های ماکارانی دردو بخش دانشجویی ودانش آموزی درروزهای نهم ودهم اردیبهشت ماه جاری در دانشکده فنی امام علی(ع) استان یزد برگزار شد .

وی در ادامه افزود : در این دوره از مسابقات سی و شش تیم دانشجویی و هشت تیم دانش آموزی از استان های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند، که درپایان تیم هنرجویان هنرستان کارو دانش شهید عباس پور ورامین به کسب رتبه برتردست یافتند .

تاجیک خاطر نشان کرد:دانش آموزان محمد سرخه ای ، حسین خراسانی ، پارسا میرزایی و محمد حسین کچویی به سرپرستی حبیب مهابادی توانستند ،در گرایش راندمانی دو سازه تک قوسی و دو قوسی رتبه های دوم و چهارم این دوره از مسابقات را در بخش دانش آموزی از آن خود کنند، که این موفقیت را به کلیه همکاران ، دانش آموزان و معلمان تلاشگر هنرستان کار دانش شهید عباس پور تبریک گفته و برای همگی آنها آرزوی توفیق روز افزون در همگی صحنه ها رادارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار