تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) خطرناک است

فرماندار شهرستان تربت جام در نخستین جلسه ستاد بزرگ داشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ترویج و تبیین اندیشه و راه امام گفت: تحریف اندیشه های امام، جدایی بیت امام و مصادره امام به نفع جریان خاص خطرناک ترین مساله است.

کد مطلب: ۴۹۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علی رستمی فرماندار شهرستان تربت جام در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ترویج و تبیین اندیشه و راه امام گفت: مردم امام را با موضع گیری و نگاه رهبری و نزدیکان ایشان که تبیین و ترویج می شود می شناسند وامام متعلق به جریان خاصی نیست.

رستمی افزود: هرسال باید نسبت به گذشته به لحاظ کمی و کیفی زوایایی از اندیشه های ناشناخته امام ترویج شودکه تا الان با غفلت عبور کرده ایم.
وی تصریح کرد: مدیران، تشکل ها و قشرهای مختلف مردم تلاش کنند مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به گونه ای برگزار شود که روشنگری و واقع گرایانه مسائل بیان شود و تسویه حساب نباشد.
فرماندار تربت جام با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام باید باحضور پرشور و پررنگ مردم برگزار شود خاطرنشان کرد: تحریف اندیشه های امام، جدایی بیت امام و مصادره امام به نفع جریان خاص خطرناک ترین مساله است.
وی در پایان اظهار داشت: ستاد ارتحال به مدیریت فرمانداری و دبیری ناحیه مقاومت سپاه و با تشکیل کمیته های ۱۲ گانه فعالیت خود را آغاز و اعزام کاروان زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و همچنین حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم شب چهارده خرداد در محل مصلی الغدیر باید در دستور کار اعضا قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار