رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

شرکت بیش از 40 دبیر تربیت بدنی فارس در دوره ارتقای مربیگری والیبال

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از 40 نفر از دبیران تربیت بدنی مدارس پسرانه فارس، در دوره مربیگری درجه 2 و 3 والیبال شرکت کردند.

کد مطلب: ۴۸۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

گزارش خبرنگار پانا فارس، عباس حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به اثرات و نتایج مثبت فعالیت بدنی و ورزش در تامین سلامت جسمی - روحی جامعه، آموزش و پرورش، به ویژه حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت نقش ویژه و کارآمدی در ترویج و اشاعه این امر دارد.

وی گفت: در این خصوص معلمان و دبیران تربیت بدنی در خط مقدم این حرکت عظیم، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و به عنوان عضوی از این دستگاه نقش کلیدی در تحقق اهداف را تعیین می کنند.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت : طبق سند تحول بنیادین، یکی از سیاست های راهبردی آموزش و پرورش، توانمندسازی منابع انسانی به منظور افزایش بهره وری است.

حاجی زاده افزود: در واقع از آنجایی که بقا، دوام و پیشرفت هرجامعه ای به کارایی و کیفیت تعلیم و تربیت آن جامعه بستگی دارد بنابراین هر جامعه و هر دستگاهی به نیروهای انسانی توانمند و با انگیزه به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت نیاز دارد تا بتوانند جوانان و نوجوانان را هدایت کرده و برای آینده ای بهتر آماده کنند.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: در همین راستا اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس، اقدام به برگزاری یک دوره کلاس ارتقا داوری درجه 3 به 2 والیبال ویژه دبیران مرد از سراسر استان نمود.

وی افزود: در این دوره که زیر نظر فدراسیون والیبال انجام شد، آقایان اسدی پویا ، رییس هیت والیبال فارس و قادری به عنوان مدرسین این دوره در مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز به آموزش دبیران تربیت بدنی فارس پرداختند.

حاجی زاده ضمن ابراز امیدواری از برگزاری دوره های بیشتر در راستای توانمند سازی، پیشرفت و ارتقا علمی - عملی نیروهای تربیت بدنی ،گفت: دوره مربی گری درجه 3 والیبال نیز در بهمن ماه 94 و با حضور 24 تن از دبیران تربیت بدنی مدارس فارس برگزار شده بود .

وی در ادامه گفت: در راستای توانمند سازی نیروهای تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس، در اسفند ماه سال گذشته نیز، دو دوره مربیگری فوتسال درجه یک ایران ،زیر نظر هیت فوتبال استان و با حضور 43 نفر از دبیران تربیت بدنی مدارس سراسر فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار