اعلام نتایج مسابقات نمایش عروسکی،نمایشنامه خوانی مسابقات فرهنگی و هنری

دومین روز از سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله استانی با حضور دانش آموزان هنرمند دختر استان در بخش هنرهای نمایشی(گرایش عروسکی و نمایش نامه خوانی) به پایان رسید.

کد مطلب: ۴۸۸۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، اکبر آقایاری کارشناس مسئول فرهنگی و هنری گفت: در این روز از مسابقات تعداد 80 نفر دانش آموز دختر دوره اول و دوم متوسطه به رقابت با یکدیگر پرداختند که در سه گروه نمایش عروسکی و سه گروه نمایشنامه خوانی در بخش دوره دوم متوسطه و دو گروه عروسکی و یک گروه نمایش نامه خوانی دردوره اول متوسطه بودند که در پایان نتایج زیر به دست آمد :

در بخش عروسکی دوره دوم متوسطه آموزشگاه نمونه شهدا ناحیه 1 زنجان با کسب بیشترین امتیاز مقام اول استان را به دست آورد، شاهد زینبیه ناحیه 2 زنجان دیگر گروه حاضر در این بخش حائز رتبه دوم شد .

همچنین آموزشگاه کار و دانش تلاش ابهر در بخش هنرستان بر سکوی اول ایستاد .

در دوره اول متوسطه نیز آموزشگاه الزهرا(س) شهرستان ماهنشان با نظر هیأت داوران رتبه اول استان و آموزشگاه عصمت طارم به عنوان رتبه دوم معرفی گردید .

در گرایش نمایشنامه خوانی دوره دوم متوسطه رتبه اول با کسب بیشترین امتیاز به آموزشگاه زینبیه شهرستان خرمدره تعلق گرفت و آموزشگاه عفاف ناحیه 2 زنجان و سعادت شهرستان خدابنده به ترتیت در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.همچنین آموزشگاه شاهد کوثر شهرستان خرمدره با اجرای متن نمایش به زبان محلی رتبه اول متوسطه دوره اول را کسب کرد. در اختتامیه این روز از مسابقات نیز به آموزشگاه های برتر لوح سپاس اهدا گردید.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار