دیدار شهردارارومیه با سمن های ورزش و جوانان آذربایجان غربی

شهردار ارومیه در سالن جلسات شهرداری با سمن های ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار و زمینه های مختلف همکاری در این دیدار بررسی شد.

کد مطلب: ۴۸۷۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در دیدار با سمن های ورزش و جوانان استان، معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد و مسائل خانوادگی و پیشگیری از طلاق را از مشکلات مهم جامعه دانست و بر مشارکت سمن ها در این رابطه تاکید گردید.


وی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد از بهترین عوامل زمینه ساز اعتماد مردم هستند و بی شک مشارکت عموم جامعه در مدیریت شهری، مسیر دستیابی به اهداف را هموارتر می سازد.


حضرت پور خاطرنشان کرد: توسعه سمن ها یکی از تاکیدات سند چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شهرداری ارومیه، تمام توان خود را برای تقویت سمن ها به کارگرفته است وخوشبختانه با تقویت تعامل سمن ها، امیدمی رود شاهد مشارکت گسترده تر شهروندان دربرنامه های شهری باشیم.


گفتنی است، در این دیدار که با حضور پرشور دبیران سمن ها در سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد، دبیران سمن ها خواستار ارتباط بیشتر شهرداری با سمن های جوانان و تعامل دو جانبه در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و علمی و اعتقادی و ورزشی شدند و مقرر گردید که سمن های جوانان از طریق اتاق فکر شهرداری وارد طرح های فرهنگی در قالب پروپوزالهای تخصصی شوند و نیز استفاده از ظرفیت های فرهنگسرا ها برای سمن ها در حوزه های مختلف از دیگر مصوبات این جلسه بود .
در پایان این جلسه نماینده سمن های جوانان استان با اهدای لوحی، از شهردار ارومیه تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار