مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

حفظ شان و منزلت فرهنگیان/مطالبات بازنشستگان پیگیری می شود

مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تاکید بر اولویت برنامه های این مجموعه در جهت پیگیری مطالبات این بخش گفت: شان و منزلت فرهنگیان بویژه بازنشستگان همواره باید مورد توجه جامعه قرار گیرد.

کد مطلب: ۴۸۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جعفر پاشایی در دیدار صبح امروز خود با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تاکید بر اولویت برنامه های این مجموعه در جهت پیگیری مطالبات این بخش گفت: شان و منزلت فرهنگیان بویژه بازنشستگان همواره باید مورد توجه جامعه قرار گیرد

وی با اشاره به عزم دولت در مساعدت چشمگیر نسبت به بودجه آموزش و پرورش از تصمیم دولت نسبت به پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 در قالب بودجه 95 خبر داد تصریح کرد : انشاالله با تصویب بودجه امسال این کار عملی خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: رویکرد عمده مسئولین امر در سطح کلان کشوری و وزرات آموزش و پرورش و همچنین دستگاه تعلیم و تربیت استان بر رضایتمندی عمومی همکاران و تکریم و پاسداشت شان و منزلت فرهنگیان استوار است.

در ادامه بهروز قاسمی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان ضمن قدردانی از تعامل مسئولین آموزش و پرورش در پیگیری امور مربوط به این بخش گفت: روند فرآیند بازنشستگی همکاران فرهنگی بویژه برقراری سریع حقوق آنان صحیح و تکریم آمیز است.

در پایان ضمن بررسی مسائل و مشکلات این بخش و تبادل نظر در خصوص راهکارهای عملی رفع موانع مقرر گردید که جلسات سه ماهه فی مابین به منظور بررسی روند اجرایی امور بازنشستگان فرهنگی برگزار شود.

همچنین اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل ضمن تعامل با نمایندگی صندوق بازنشستگی استان نسبت به پیگیری وضعیت معیشتی و رفاهی و مشکلات اداری فرهنگیان اقدام نماید تا طرفین نسبت به انعکاس فی مابین مسایل و مشکلات مبتلابه همکاران بازنشسته اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار