شهردار اردبیل خبر داد؛

آمادگی شهرداری اردبیل ،برای اجرای پروژه‌های مشترک با شرکت‌های ترکیه

شهردار اردبیل با اشاره به تلاش این نهاد برای جذب و توسعه سرمایه‌گذاری در اردبیل تاکید کرد که در این راستا آماده اجرای پروژه‌های مشترک با شرکت‌های ترکیه هستیم.

کد مطلب: ۴۸۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حمید لطف اللهیان در دیدار با سرکنسول کشور ترکیه در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ظرفیت ها و زمینه های سرمایه گذاری اردبیل تاکنون در منطقه به خوبی معرفی نشده بنابراین دیدارهای دو طرف می تواند در این راستا موثر باشد.

وی با بیان اینکه معرفی اردبیل در منطقه می تواند به توسعه روابط و مبادلات اقتصادی و اجتماعی منتج شود، ادامه داد: تنها هدف ما از سفر سرکنسول ترکیه عقد قرارداد خواهد خواندگی نیست بلکه اقدامی براساس نگاه توسعه ای شهرداری به اردبیل است.

شهردار اردبیل دیدار سرکنسول ترکیه از اردبیل را گامی بزرگ برای معرفی مرکز استان به سرمایه گذاران، گردشگران و... دانست و به تاثیرات توسعه روابط در این زمینه طی آینده ای نزدیک تاکید کرد.

وی بیان داشت: تلاش کردیم در دیدار امروز سرکنسول ترکیه، اردبیل و ظرفیت های آن را در حوزه های مختلف معرفی کنیم که امیدواریم در بحث های جذب سرمایه گذاری و گردشگری در آینده موثر باشد.

لطف اللهیان با بیان اینکه بنا شد در دیدارهای آینده جزئیات ظرفیت های سرمایه گذاری بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد، عنوان کرد: اردبیل می تواند پذیرای سرمایه گذاران ترک در بخش های مختلف باشد.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرکنسول ایران در ترکیه طی ماه های گذشته تصریح کرد: امروز سرکنسول ترکیه نیز با سفر به اردبیل مذاکراتی را با مسئولان استان و نیز با شهرداری اردبیل داشت که بی شک این دیدارها می تواند به توسعه استان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار