معاون پرورشی فرهنگی اموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

رونمایی از اطلس مشاغل بومی خراسان جنوبی

معاون پرورشی فرهنگی اموزش و پرورش خراسان از رونمایی از اطلس مشاغل بومی استان درنمایشگاه مشاغل خبر داد

کد مطلب: ۴۸۵۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا : علیرضا موسوی نژاد صبح امروز در شواری اموزش و پرورش خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت : این اطلس توسط معاونت پرورشی و هسته مشاوره این اداره تهیه شده است که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.


وی ادامه داد : اطلس مشاغل بومی خراسان جنوبی طبق چارچوب شناسایی مشاغل تهیه شده و هدف این بوده که در مبحث کارآفرینی برای دانش‌آموزان مشاغلی که در این استان وجود دارد را معرفی کنیم.


معاون پرورشی فرهنگی خراسان جنوبی با بیان اینکه این عمل موجب رضایت‌مندی مشاغل نیز می‌شود، گفت: توانایی دانش‌آموزان و امکاناتی که در منطقه وجود دارد می‌تواند در بحث اقتصادی و اشغال‌زایی مثمر ثمر باشد؛ دانش‌آموزانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند در استان خودشان صاحب حرفه‌ شغلی شوند.

وی افزود : جامعه امروز نیازمند برخورداری تمام افراد از توانایی‌های مهارتی است و این موضوع باید در سطح مدارس در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

موسوی نژاد به برنامه های نمایشگاه مشاغل اشاره کرد و ادامه داد : در این نمایشگاه سعی شده است که مشاغل استان تا حد امکان به دانش اموزان و نسل جوان و با استفاده از نرم افزار مشاغل بومی استان و اموزش همزمان مشاغل معرفی شود.

وی خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاههای متولی از جمله اداره کار وتعاون ، فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این نمایشگاه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار