کم فروشی و گران فروشی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

ماموستا سید عبدالقادر حسینی به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: اجرا و تحقق این شعار مهم منوط به عزم و همت راسخ مردم، مسئولان اجرایی و متولیان امر است.

کد مطلب: ۴۸۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا سروآباد کردستان،ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه موقت سروآباد در خطبه های این هفته نمازجمعه سروآباد به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: اجرا و تحقق این شعار مهم منوط به عزم و همت راسخ مردم، مسئولان اجرایی و متولیان امر است .

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی باعث بهتر شدن اقتصاد خانواده، خودکفائی جامعه و در نتیجه بالا رفتن پله های ترقی در کشور عزیزمان خواهد شد.

سید عبدالقادر حسینی گفت:با تدبیر و برنامه ریزی و رصد فعالیت های نهادهای فرهنگی می توان زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی را در جامعه فراهم کرد.

وی به اجرای برخی از طرح های کشاورزی در استان کردستان را اقدامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور در زمینه کشاورزی دانست و گفت: مردم با همت و تلاش بیشتر و تعامل با ادارات مربوطه زمینه ی این امر را فراهم نمایند.

خطیب جمعه ی سروآباد در بخشی از سخنان خود به موضوع گران فروشی و کم فروشی در جامعه اشاره کرد و افزود: این دو مقوله از موانع عدم تحقق اقتصاد مقاومتی و شکستن بنیان خانواده ها می باشند.

وی همچنین مردم را به صرفه جویی در منابع خدادادی تشویق کرد و افزود: اسراف در هر کاری باعث کم شدن رزق و روزی و کسور نعمت خواهد شد.

ماموستا حسینی در پایان خطبه های خود به صرفه جویی ادارات در مصرف بیت المال اشاره و بیان کرد: بازیافت کاغذ های غیر مصرفی و باطله یکی از موارد مهمی است که ادارات با مامور کردن یک نفر در سطح شهرستان کمک زیادی میتوانند در این مهم انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار