ساخت هنرستان ها اولویت نخست پروژه مهر در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه پروژه مهر گفت:با توجه به سه ساله شدن نظام جدید آموزش و پرورش، ساخت هنرستان ها در اولویت نخست پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران قرار دارد.

کد مطلب: ۴۸۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی در نخستین جلسه پروژه مهر با بیان اینکه این پروژه یعنی مدیریت، بهره وری، اثربخشی و کارآمدی، اظهار داشت:یکی از کارهای اصلی وزارت آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی، تشکیل شورای پروژه مهر است. آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید با اهمیت ویژه ای که به پروژه مهر داده توانسته در سال تحصیلی 94-93 رتبه چهارم و در سال تحصیلی 95-94 رتبه سوم کشور را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های پروژه مهر سال 95 از آبان ماه 94 آغاز شد، تصریح کرد: مساله اصلی پروژه مهر ما استقرار پایه دهم، سازماندهی نیروی انسانی، هدایت تحصیلی، انتخاب و انتصاب مدیران، و شاداب سازی مدارس است. همچنین با توجه به سه ساله شدن نظام جدید آموزش و پرورش، ساخت هنرستان ها در اولویت نخست پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امیدواریم در پروژه مهر 96-95 مقام اول کشور را کسب کنیم، خاطرنشان ساخت: یکی از کارهای خاصی که در پروژه مهر 96-95 در دستور کار قرار گرفته تجلیل از خیرین پروژه مهر است. با توجه به اینکه خیرین مدرسه یار در سال 94 بالغ بر 7 میلیارد تومان به بازسازی، بهسازی و تجهیزات مدارس مازندران کمک کردند، تجلیل از این عزیزان گام موثری در بزرگداشت آنان خواهد بود.

قاسمی همچنین با اشاره به 6 کمیته دست اندرکار پروژه مهر ابراز داشت: تعمیر و تجهیز، نیروی انسانی، انتصابات، تأیید صلاحیت و توجیه و تبلیغ 6 کمیته دست اندرکار پروژه مهر محسوب می شوند که امیدواریم در سال 96-95 با رویکرد جدید پروژه مهر تحت عنوان شورای پروژه مهر وضعیت مطلوب تری را هم در ساماندهی فضاها و هم سازماندهی نیروی انسانی داشته باشیم.

وی درباره سازماندهی نیروی انسانی تأکید کرد: با حذف یک سال از نظام آموزش و پرورش نیروی مازادی داریم که باید مجدداً در مقطع متوسطه سازماندهی شده و مازاد آن نیز در بخش های دیگر به کار گیری شوند. از این رو سازماندهی نیروها در پروژه مهر یکی از اصلی ترین دغدغه های ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار