اسکوچیچ: به باشگاه گفتم سگ شکاری بدهید، گربه داد!

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: زمانی که فصل را آغاز کردیم، من از مسئولان باشگاه سگ شکاری خواستم ولی گربه دست‌مان دادند.

کد مطلب: ۴۸۴۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دراگان اسکوچیچ پس از برتری یک بر صفر فولادخوزستان مقابل ملوان اظهار داشت: بعد از اینکه آخرین بازی نیم فصل اول مقابل گسترش فولاد را انجام دادیم، تیم را در مسیر ایمن قرار دادیم. به مسئولان باشگاه گفتم که این فصل برای ما 12 ماه نبود، بلکه 18 ماه بود. زمانی که فصل را آغاز کردیم، من از باشگاه سگ شکاری خواستم ولی گربه دست‌مان دادند. ما این گربه‌ها را پرورش داده و اکنون ببر شده‌اند. با وجود محیط پرتنشی که قرار گرفته بودیم، خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی بگیریم و بازیکنانی چون اهل شاخه و مطلق‌زاده را بسازیم.

وی افزود: طبیعی است که انتظار بازی زیبا از دو تیم نمی‌رفت چون هر دو تیم عصبی بازی کردند. در نیمه نخست، هوا خیلی گرم بود و مشکل بود که بازی کنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده، تیم ما با آرامش بیشتری بازی کند. هر دو تیم تحت فشار خاصی بودند. وقتی بازی‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، پیش روی‌مان کارهای فوتبالی زیبا را مدنظر می‌دهیم. جا دارد برای تیم خوب ملوان آرزوی پیروزی در دیدارهای آینده داشته باشم. من در ملوان دوستان خوبی دارم و امیدوارم این تیم با هواداران خوبش در لیگ بماند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تاکید بر اینکه بازیکنان فولاد و ملوان تحت فشار بودند، عنوان کرد: همانطور که متوجه شده‌اید، خیلی مباحث فنی در زمین نداشتیم چون برای ما مهم کسب امتیاز بود. پیش‌بینی پایان فصل را نمی‌کنم و می‌خواهم آنچه که شایسته است به نمایش بگذاریم. به خاطر هواداران فصل پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته و اکنون در مسیر آرامش قرار داریم. امیدوارم این باشگاه روزهای خوبی در پیش داشته باشد.

اسکوچیچ در خصوص اینکه چرا سید جلال رافخایی که شاگردش در ملوان بود به سمت او نرفت، گفت: او بازیکن ما نیست و بازیکن خودشان بود. برای من مهم این است که روزهای بهتری برای هواداران فولاد رقم بزنیم، چون آنها استحقاق این را دارند که این روزها را ببینند. از وضعیت تیم خودم در این فصل راضی نبودم ولی دیدید که چطور گربه‌ها را به ببر تبدیل کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار