زرد ˝ هفته آینده كلید مى خورد/بهرام رادان و ساره بیات همبازی شدند

فیلمبردارى فیلم سینمایى ˝ زرد ˝ نخستین ساخته مصطفی تقی زاده هفته آینده آغاز مى شود.

کد مطلب: ۴۸۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ پیش تولید این فیلم چند هفته ای است که آغاز شده و دست اندرکاران فیلم درخواست پروانه ساخت "زرد" را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال کرده اند تا بلافاصله بعد از صدور مجوز، فیلمبرداری آن آغاز شود. برنامه ریزی گروه برای شروع فیلمبرداری اول هفته آینده است.

فیلم "زرد" یکی از پربازیگرترین پروژه های امسال است. بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند. رادان و ساره بیات برای اولین بار است که در این فیلم سینمایی هم بازی می شوند. اما رادان و شهرام حقیقت دوست دومین همکاری شان را تجربه خواهند کرد. این دو 14 سال قبل در "عطش" با یکدیگر همبازی بودند. این فیلم بازیگران دیگری نیز دارد که بزودی معرفی می شوند.

تهیه کننده این فیلم کامران مجیدی برادر مجید مجیدی است که به تازگی وارد عرصه تهیه کنندگی شده است. او سال قبل فیلم "لاک قرمز" به کارگردانی سید جمال سید حاتمی را تهیه کرد که در بخش نگاه نو جشنواره به نمایش درآمد. فیلمی که مورد توجه منتقدان قرار گرفت اما هنوز اکران عمومی نشده است. "زرد" دومین تجربه تهیه کنندگی مجیدی در سینماست.

مصطفی تقی زاده ساخت چندین فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه اش دارد و برای اولین بار است که پشت دوربین یک فیلم بلند سینمایی قرار می گیرد. فیلم های نیمه بلند رها و عقربه ها آخرین فعالیت های او در سینماست که در چند جشنواره خارجی به نمایش درآمد. او در چند فیلم سینمایی دستیار کارگردان بوده که "کلاشینکف" سعید سهیلی یکی از آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار