آمادگی دستگاه های اجرایی استان تهران درپی اخطار هواشناسی

مدیركل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اخطاریه هواشناسی درخصوص احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان در روزهای پایانی هفته، از آمادگی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی در این ارتباط خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هادی رحمتی افزود: به تمام دستگاه های اجرایی و فرمانداری های شهرستان های تابعه استان تهران برای آمادگی هرچه بیشتر در مورد احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان دستورات لازم داده شده است.

وی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی درخصوص شدت گرفتن بارش ها در روز چهارشنبه تصریح كرد: به فرمانداری های شهرستان های استان در این خصوص دستورات لازم داده شده است.

مدیركل مدیریت بحران استانداری تهران خاطرنشان كرد: علاوه بر اطلاع رسانی های لازم در خصوص هشدار هواشناسی در صدا و سیما و سایر رسانه ها، رادیو تهران به صورت ویژه پوشش رسانه ای لازم را در این ارتباط انجام خواهد داد.

اداره كل هواشناسی استان تهران دیروز(دوشنبه) در اخطاریه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها استان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

در این اخطاریه از مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط درخواست شده تمهیدات لازم از جمله توقف نكردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها را رعایت كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار