برگزاری جشنواره خیرین‌ مدرسه‎ساز استان همدان در اردیبهشت ماه

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال گفت: خیرین مدرسه‎ساز در جشنواره هفدهم اجرای بیش از ۲۳ میلیارد تومان پروژه را در استان همدان متعهد شدند.

کد مطلب: ۴۸۳۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد



به گزارش پانا از همدان، فرزاد تیموری با بیان این مطلب، اظهار کرد: براساس اصل 44 قانون اساسی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در امر مدرسه‎سازی دستور کار قرار گرفته است و توسعه ی زیرساخت‌های آموزشی با محوریت مشارکت خیران مدرسه‌ساز در اولویت قرار دارد.
وی با بیان این که 612 خیر در زمینه ساخت مدرسه، تجهیز و اهدای زمین در استان همدان فعالیت دارند، افزود: در هفدهمین دوره ی جشنواره خیران مدرسه‎ساز استان همدان که در سال گذشته برگزار شد، خیران مدرسه‎ساز استان اجرای بیش از 23 میلیارد و 136 میلیون تومان پروژه را در همدان متعهد شدند.
مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان همدان همچنین گفت: امسال بعد از برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای در مناطق 19 گانه آموزشی استان، هجدهمین دوره جشنواره خیران مدرسه‎ساز استان همدان در 30 اردیبهشت ماه برگزار و تعدادی از خیران فعال در امر مدرسه‎سازی تجلیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار