طراحی نظام رتبه بندی مدارس متوسطه از امسال

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش از طراحی و اجرای نظام رتبه بندی مدارس متوسطه در سال 95 خبرداد.

کد مطلب: ۴۸۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، علی زرافشان در تشریح برنامه های معاونت آموزش متوسطه در سال 95، اظهارکرد: بهبود پیشرفت تحصیلی و تقویت مهارت های علمی و عملی دانش آموزان متوسطه و بهبود پوشش تحصیلی لازم التعلیمان دوره متوسطه ، از جمله برنامه های این معاونت در سال جاری است.

وی غنی سازی برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس شبانه روزی، توسعه و تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی و تدوین استانداردها و آیین نامه های مجتمع های آموزشی و تربیتی را از دیگر برنامه های پیشروی نظام رتبه بندی در پایه متوسطه آموزش و پرورش در سال 95 برشمرد.

وی با بیان اینکه طرح تعالی مدیریت مدرسه در سال جاری ادامه می یابد، گفت: توسعه آموزش های فنی وحرفه ای و کاردانش با اولویت مناطق محروم و عشایر براساس نیازسنجی ، توسعه کارآفرینی در تمام دوره های تحصیلی و تهیه برنامه عملیاتی آموزش یک مهارت به دانش آموزان دوره متوسطه را از اقدامات نظام آموزش متوسطه در مدارس طی سالجاری عنوان کرد.

زرافشان افزود: در سالجاری همچنین اقداماتی از قبیل نیازسنجی و ساماندهی امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و بازنگری و به روزرسانی استانداردهای مهارتی و برون سپاری آموزش های مهارتی با مشارکت دستگاه های دولتی و بخش خصوصی را از دیگر فعالیت های معاونت آموزش متوسطه در سال 95 بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار