برگزاری یادواره دفاع مقدس گامی در جهت نشان دادن هنر شهادت است

امام جمعه آستارا گفت: برگزاری یادواره هنر و دفاع مقدس در این شهرستان گامی در جهت نشان دادن هنر شهادت مردان خدایی است.

کد مطلب: ۴۸۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام كاظم حافظ نیا در جلسه تمهید مقدمات برگزاری یادواره هنر و دفاع مقدس در قالب كنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان در محل سالن اجتماعات فرمانداری آستارا افزود: بقای نظام و انقلاب اسلامی در گرو ولایت فقیه و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.
وی با اشاره به اینكه امروز اقتدار نظام را مدیون شهدا هستیم ، اضافه كرد: شهدا با مجاهدت های خود راه و رسم دفاع از ارزش و آرمان های انقلاب را به ما یاد دادند و هم اینك وظیفه ما یاد كردن و زنده نگه داشتن خاطرات آن دوران است.
وی با بیان اینكه تمامی شهدای ما هنرمند بودند و هنر حقیقی شان شهادت در راه خدا بود ، اظهار كرد: برخی از رزمندگان جنگ تحمیلی وقایع و ایثارگرهای آن دوران را در قالب های مختلف هنری خلق كرده و باعث ماندگاری خط شهادت شدند.
فرماندار شهرستان آستارا نیز در ادامه با بیان اینكه شهدا در ردیف انبیا و اولیای الهی می توانند شفاعت كنند ، افزود: شهدای ما با فدا كردن جان خود امنیت را برای این نظام فراهم كردند تا ما امروز خالصانه مشغول خدمت رسانی به مردم باشیم.
سیروس شفقی با تقدیر از فرمانده سپاه قدس گیلان به عنوان دبیر كنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان ، اضافه كرد: از تمامی عوامل و دستگاه های اجرایی شهرستان خواستاریم در جهت پرشور برگزار كردن یادواره هنر و دفاع مقدس آستارا همت كنند.
یادواره هنر و دفاع مقدس در راستای كنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان روز 19 فروردین ماه ساعت 10 صبح هم زمان با سالگرد شهادت شهید مرتضی آوینی در سالن بزرگ مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد آستارا برگزار می شود.
تا زمان برگزاری كنگره هشت هزار شهید استان گیلان در اردیبهشت ماه سال جاری ، 16 یادواره موضوعی در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار