انتشار لوح فشرده صوتی قصه های خوب برای بچه های خوب

لوح فشرده صوتی قصه های خوب برای بچه های خوب از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، منتشر شد.

کد مطلب: ۴۷۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: در 14 روز تعطیلی نوروز، برنامه های متنوعی از جمله تئاتر خیابانی با حضور 4 گروه نمایش و بیش از 110 برنامه در سطح شهر، مسابقات هفت رنگ ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 10 روز در پارک غدیر، جشنواره نوروزی در پارک شهدای هفت تیر، جشنواره نوروزی در 15 نقطه سطح شهر به صورت سیار برپایی نماز جماعت در پارک های سطح شهر به اجرا درآمده است.
محمدرضا دشتی افزود: برپایی ایستگاه نقاشی و خلاقیت در پارک ها ، اجرای مسابقات ورزشی دارت، تنیس روی میز، بازی های بومی ومحلی، تیراندازی با تفنگ بادی، بازیهای درون محله ای از جمله هفت رنگ، خروس جنگی و طناب کشی، تولید ماهنامه مجازی مبشر غدیر، برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در سایت مبشر غدیر که هنوز ادامه دارد، فضاسازی سطح شهر با بیش از 60 بنر، تولید کارت شهروند نمونه و کارت خوش حجابی و توزیع بین مسئولین جهت اهدا به افراد مشمول طرح و برگزاری جشنواره پرواز بادبادکها و تولید کارت پستال ویژه نوروز از جمله فعالیت های این سازمان بوده است.

وی تولید و توزیع لوح فشرده قصه های خوب برای بچه های خوب را که شامل 10 قصه از قصه های مرحوم آذر یزدی به صورت تئاتر رادیویی است، از مهمترین امور فرهنگی در این ایام بر شمرد که به همراه بسته های فرهنگی و ورزشی به تعداد 6520 بسته بین میهمانان نوروزی و شهروندان عزیز توزیع شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همچنین از اجرای برنامه های شاد و متنوع در پارک های بزرگ شهر، شهدای هفتم تیر و کوهستان در روز طبیعت خبر داد که این برنامه ها در سال جاری با راهنمایی شهروندان و با استفاده از هنرمندان یزدی در دو وقت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

محمدرضا دشتی در این رابطه و به دلیل مزاحمت های صوتی که مربوط به برنامه های پارک بود از شهروندان و به ویژه از همسایگان خوب پارکهای غدیر و شهدای هفتم تیر عذر خواهی کرد و اظهار امیدواری نمود در آینده به گونه ای برنامه ریزی شود که این مزاحمت ها، پیش نیاید.

وی همچنین در این برنامه با گرامیداشت هفته زن، از مراسم جشنی که به این مناسبت در روز هفدهم فروردین، بعد از نماز مغرب و عشاء در محله اسکان، روز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه در سالن تربیت معلم شهیبد پاکنژاد ویژه بانوان و رأس ساعت 9 صبح برگزار می شود، خبر داد.

دشتی علاوه بر این اظهار داشت: همزمان با میلاد امام محمد باقر(ع) جشن بزرگی جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا در پارک کوهستان برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد افزود: با نظر سنجی از مردم، سازمان برنامه سال 95 را بدین شکل تنظیم کرده که از مشارکت مردم در اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در محلات یاری بگیرد.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی محلات نیز خبر داد که افتتاحیه آن در روز عید فطر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار