ادامه تور غواصی ساری گردی همزمان با جشنواره بهار نارنج

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری از برگزاری تورغواصی ساری‌گردی هم‌زمان با جشنواره عرق‌گیری بهارنارنج در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۹۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، رضا مردانی با بیان اینکه تور رایگان غواصی ساری‌گردی از روز 4 الی 12 فروردین‌ماه سال جاری برگزار شد، گفت: با توجه به بارندگی هوا این تور چند روز دیرتر آغاز شد.

مردانی بیان کرد: در حکمی از سوی شهرداری ساری تورهای غواصی ساری‌گردی با مربی برگزیده کشور استاد بی‌غم به اجرا درآمد و تعداد 50 نفر از مسافران در سد سلیمان تنگه ساری غواصی کردند.

وی با اشاره به علاقمندی مسافران نسبت به تورهای غواصی ساری‌گردی، اضافه کرد: این تورها فرصتی برای بازدید مسافران از شهر ساری و ترویج گردشگری ماجراجویانه به وجودآورد.

مردانی بیان کرد: تورهای غواصی ویژه آقایان بود و با استقبال خانواده‌ها روبروشد.

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری با اشاره به ادامه برگزاری تورغواصی ساری‌گردی هم‌زمان با جشنواره عرق‌گیری بهارنارنج در اردیبهشت‌ماه سال جاری، اضافه کرد: قصد داریم این تورها را با پرداخت هزینه از سوی علاقمندان برگزار کنیم تا درآمدزایی داشته باشیم.

وی همچنین ازبرگزاری تورهایی با قایق بادی "اینتکس" نیز در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: هدف از این برنامه‌ها تامین رفاه و سرگرمی برای شهروندان و ترویج فرهنگ گردشگری در ساری است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار