توزیع 45 میلیون لیتر فرآورده نفتی در تعطیلات نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس گفت: مصرف فراورده های نفتی در 8 ماهه سال 94 به نسبت مدت مشابه سال قبل 731 هزار لیتر کاهش داشته است.

کد مطلب: ۴۷۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس، در این مدت بیش از 70 درصد بنزین، 8 درصد بنزین سوپر، 9.7 درصد نفتگاز و 7.7 درصد CNG معادل بنزین توزیع و مصرف شد.

بر مبنای این گزارش، مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس، با اشاره به اینکه بیشترین مصرف در روزهای ششم و دوازدهم فروردین سال‌جاری اتفاق افتاد، گفت: 32 درصد از مصرف انواع فرآورده‌های نفتی به شهرستان‌های نوشهر و چالوس اختصاص یافت و این دو شهرستان در زمینه مصرف بنزین، بنزین سوپر و نفتگاز بیشترین مصرف را در طول این مدت به‌خود اختصاص دادند.

سید محمود طاهری یادآور شد: در مصرف CNG نیز شهرستان محمود‌آباد بیشترین مصرف را از آن خود کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس، از افزایش 29 درصدی مصرف بنزین سوپر نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مدت 18 روز در زمینه سوخت هوایی 60 درصد و در کشتی‌ها نیز 151 درصد افزایش توزیع نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم و این موضوع بیانگر این است که فعالیت در زمینه صنعتی و حمل و نقل نیز از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی از تخصیص اعتبار فوق‌‌العاده از نظر ریالی برای ارایه خدمات روان در محل‌های عرضه سوخت خبر داد و اعلام کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس آمادگی عرضه محصولات به‌مقدار 30 تا 40میلیون لیتر در هر شبانه‌روز را داشت و هیچ‌گونه کمبودی در این ایام در جایگاه‌های عرضه احساس نشد.

سید محمود طاهری خاطر نشان کرد: شرکت نفت دستگاهی‌است که بدون تعطیلی و بصورت شبانه‌ روزی آماده ارایه خدمت به هموطنان است و در طول این ایام نیز پرسنل به‌صورت شبانه روزی در حال کار بودند تا با ارائه خدمات روان، هیچ توقفی در کار ایجاد نشود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس با اشاره به اینکه حدود پنج‌هزار و 166 نفرساعت بازدید از جایگاه‌ها در این ایام صورت گرفت، خاطر‌نشان کرد: این بازدیدها در قالب چند تیم اجرا شد تا بتوان خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارایه داد.

وی با اشاره به اینکه در طول بازدید از جایگاه‌ها توسط نهادهای دیگر نیز رضایت بازرسان حاصل شد، افزود: خوشبختانه امسال مسیرهای اصلی و خروجی جایگاه‌های عرضه سوخت مورد رضایت مردم بود.

سید محمود طاهری به فعالیت 53 جایگاه عرضه بنزین و 38 جایگاه عرضه CNG در جایگاه‌های منطقه چالوس( شهرهای غرب استان مازندران) اشاره و بیان کرد: شرایط روان و مورد تایید مسافران، گردشگران و شهروندان با همکاری عواملی مانند راهداری، نیروهای نظامی و انتظامی که در زمینه کنترل ترافیک نقش داشتند و با تعامل خوب رانندگان نفت‌کش و عوامل جایگاه‌های عرضه و جایگاهداران محقق گردید.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس با اشاره به فعالیت 6 تیم بازدید کننده از جایگاه‌های عرضه سوخت تصریح کرد: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های اساسی صورت گرفت و اکیپ‌های عملیاتی حتی قبل از آغاز تعطیلات مشغول کار بودند.

سید محمود طاهری همچنین به کنترل کیفی نامحسوس جایگاه‌ها اشاره کرد و توضیح داد:

با توجه به فعالیت‌های شبانه‌روزی جایگاه‌داران در نظر داریم تا خدمات ارایه شده را بر اساس مقیاس‌های تعریف شده بسنجیم و جایگاه برتر در هر شهرستانی معرفی و تجلیل شود.

وی افزود: تا پایان خردادماه سال‌جاری نیز یک نوبت ارزیابی از جایگاه‌ها و درجه‌بندی برای آنها صورت می‌گیرد.

بر پایه همین گزارش، برای تسهیل در امور روستاییان جهت روبه‌رو نشدن با کمبود سوخت در ایام تعطیلات نوروزی، کالابرگ مرحله ششم در اسفند سال گذشته، در بین روستاییان اعلام شد که مقدار سوخت دریافتی برای خانوارهای یک و دونفره، سه و چهار نفره، پنج و 6 نفره و خانوارهای هفت نفره به بالا به ترتیب 500 لیتر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار