معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

اجرای طرح نظارت بر قیمت و توزیع كالا و خدمات نوروزی

خبرگزاری پانا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1392 از تاریخ 15 اسفند سال جاری تا 25 فروردین ماه سال آینده در سراسراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ابوالقاسم كوره چینی، همچنین از اجرای طرح تشدید بازرسی ها با هدف تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی و جلوگیری از هرگونه كمبود و افزایش غیر منطقی قیمتها خبر داد و افزود : با آن دسته از واحدهای عرضه كننده كالا و خدمات كه مبادرت به گرانفروشی و عدم رعایت ضرایب سود قانونی عمده و خرده فروشی نمایند برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد پذیرفت.
وی اظهارداشت : كلیه عرضه كنندگان كالا و خدمات موظف به درج قیمت واقعی كالا بر روی اقلام مورد عرضه در واحد صنفی خود هستند و با هر گونه تخلف در زمینه گرانفروشی، كم فروشی، تقلب، عدم صدور فاكتور و امثالهم برخورد قاطع می شود وشعب ویژه اداره كل تعزیرات خارج نوبت به پرونده های متخلفین رسیدگی خواهند كرد.
كوره چینی ، كالا و خدمات مشمول طرح نظارتی را شامل البسه و پوشاك، كیف و كفش، آجیل و خشكبار، خوار و بار، و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شكر، روغن نباتی، برنج و نظارت بر خدمات انبارداری، سردخانه، میادین میوه و تره بار و بردفاتر فروش شركتهای مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، دفاتر حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماكن تفریحی، سیاحتی و زیارتی و واحدهای اقامتی غذا خوری و رستورانهای بین شهری عنوان نمود.
به گزارش شاتا بنا بر گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ، تعداد 23 نمایشگاه عرضه مستقیم كالا در سراسر استان خوزستان برگزار و كالاهای مورد نیاز مردم در نمایشگاه ها جهت عرضه و توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار