رییس اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری:

قرآنیان در تحقق بخشیدن به شعار سال پیشرو باشند

مهدی پرتوی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، سال ۹۵ با امیدواری آغاز شده و برای رسیدن به اهداف مد نظر ایشان؛ باید اقتصاد مقاومتی و اقدام کردن به آن سرلوحه کار همه باشد.

کد مطلب: ۴۷۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از چهارمحال و بختیاری، مهدی پرتوی افزود: واقعیت این است که امروزه اقتصاد از مهمترین مسائل کشور است که باید همه اقشار مردم و مسئولان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.وی گفت: رونق اقتصاد و شکوفایی این بخش بر همه حوزه های دیگر از جمله فعالیت های قرآنی اثر خواهد گذاشت و این حوزه را نیز رونق می بخشد.
وی اظهار کرد: تصمیم گیری در تمامی بخش های فرهنگی از جمله فعالیت ها و برنامه های قرآنی باید بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد، یعنی همه وظیفه داریم در چهارچوب برنامه های تدوین شده اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری حرکت کنیم.
رییس اداره امور قرآنی استان با اشاره به اینکه قرآنیان در تحقق منویات مقام معظم رهبری باید پیشرو باشند تاکید کرد: هرچند در سال های گذشته عمل به شعار سال از جانب برخی گروه ها مورد غفلت قرار گرفته لیکن قرآنیان به‌عنوان شریف ترین افراد امت باید در عمل به دستورات مقام عظمای ولایت سر سوزنی اهمال و غفلت نداشته باشند و در تحقق بخشیدن به منویات رهبری برای دیگران الگو باشند.
وی اظهار داشت: در سالی که گذشت اداره امور قرآنی استان در راستای همدلی و همزبانی فعالین قرآنی استان و نهادهای دولتی تمام تلاش خود را به کار گرفت که در این راستا می توان برگزاری همایش «وفاق و سپاس قرآنیان» را نام برد.
مهدی پرتوی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل جدی است ادامه داد همانگونه که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال تاکید داشتند، امیدواریم سال جاری شاهد اقدام و عمل جدی دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی باشیم چرا که که اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات مردم در همه حوزه ها خواهد بود.
رییس اداره امور قرآنی استان ابراز کرد: اولین اقدام عملی اداره امور قرانی استان در عمل به شعار سال، راه اندازی مجمع خیرین قرآنی خواهد بود که به توفیقات الهی منشا اثرات بسیار مفید و پایداری برای رونق بخشیدن به فعالیت های قرآنی استان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار