رانندگان احتیاط كنند:

محورهای خراسان شمالی به دلیل بارش برف و باران لغزنده است

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به بارش برف و باران در كلیه محورهای استان از رانندگان و مسافران نوروزی خواست نكات ایمنی را هنگام تردد در محورها رعایت كنند.

کد مطلب: ۴۷۸۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا به نقل ازاداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ،محمد مشتری با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اكنون كلیه محورهای استان تمام ابری و همراه با بارش پراكنده برف و باران است .

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی، خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه بارشی فعالی از امروز تا فردا شب در استان مستقر می باشد كه بر این اساس وزش باد ، افزایش ابر و بارش باران و برف و مه پیش بینی می گردد.

طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و مسیلها و اختلال در تردد جاده ای و در ارتفاعات احتمال كولاك برف به سبب بارش برف وجود دارد. همچنین روند كاهش دما تا صبح یكشنبه ادامه دارد.

این مقام مسوول داشتن صبر و گذشت در رانندگی و استراحت لازم در طول مسیر و مطمئن شدن از سلامت وسیله نقلیه را هم به رانندگان برای سفری شاد و ایمن توصیه كرد.

مشتری تصریح كرد: هم اكنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است و راهداران در تمامی محورها آماده خدمات رسانی به رانندگان و مسافران هستند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: کلیه رانندگانی که از محورهای این استان تردد می کنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های 05832261000مركز مدیریت راههای استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های كشور تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار