نمایشگاه ˝چهل‌چراغ˝ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برپا می شود

خبرگزاری پانا: نمایشگاه ˝چهل‌چراغ˝ با هدف معرفی چهل شهید از شهدای دوران انقلاب اسلامی از 12 تا 19 بهمن‌ماه، در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برپا می شود.

کد مطلب: ۴۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، نمایشگاه "چهل‌چراغ" با هدف معرفی چهل شهید از شهدای دوران انقلاب اسلامی از 12 تا 19 بهمن‌ماه، در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برپا می شود.

در این نمایشگاه بستر های اصلی شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی از سال 42 تا 57 همراه با تصویر سازی،مورد بررسی قرار گرفته وبه زندگی و مبارزات 40 تن از شهدای این دوران پرداخته می شود.

از جمله برنامه­های این نمایشگاه،می توان به غبارروبی مزار شهدا، برپایی نگارگذر، اردوهای سفر آسمانی، نمایشگاه كتاب، اتاق کودک ، راه اندازی رادیو رضوان ویژه دهه فجر، روایتگری و پرده خوانی اشاره کرد.

اجرای نمایش خیابانی و تئاتر درمقابل فرهنگسرا، از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای رضوان همزمان با سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

همچنین در حاشیه این برنامه نمایش فیلم های مستند از انقلاب و امام خمینی (ره) در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا و نمایش عکس های ماندگاردوران مبارزات انقلابی برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوهای «سفر آسمانی» برای دانش آموزان که در قالب اردوهای نیمروزه با شرکت در برنامه چند رسانه ای که در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا اجرا می شود از جمله ویژه برنامه­های متناسب با حال و هوای انقلاب است که در این برنامه گروه­های منتخب به همراه راوی بر سر مزار شهدای شاخص حاضر شده و زندگی، وصایا و خاطرات شهدا برایشان روایتگری می شود.

ویژه برنامه چهل چراغ به همت «فرهنگسرای رضوان» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی : بهشت زهرا(س)، مقابل جایگاه جلوس حضرت امام (ره)برنامه ریزی و اجرا شده و تا تاریخ 19 بهمن­ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار