رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی خبر دا

کاهش باردرمانی بیمارستان امام خمینی ارومیه باراه اندازی آزمایشگاه مرجع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: کاهش بار درمانی بیمارستان امام خمینی ارومیه با راه اندازی آزمایشگاه مرجع و مجتمع درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی صورت می گیرد.

کد مطلب: ۴۷۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، جواد آقازاده اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم در این راستا، اجرای طرح آزمایشگاه مرجع در کنار بیمارستان امام خمینی(ره) است که امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب تا پایان هفته دولت امسال این طرح به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: احداث این پروژه در شش هزار متر مربع زیربنا از سال 86 آغاز شده که پس از توقف طولانی مدت، در دو سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته دوباره در حال احداث و تکمیل است.

وی اظهار کرد: راهبرد اصلی ما در احداث این آزمایشگاه و مجتمع درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی، کاستن از بار درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) است و امیدواریم به این هدف نیز دست یابیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با این اقدام امکان ارائه خدمات بیشتر و بهتر در بیمارستان امام خمینی (ره) فراهم می شود.

آقازاده گفت: مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی در خیابان عمار ارومیه نیز که در حال احداث است، دارای پنج اتاق عمل با لحاظ شرایط پدافند غیر عامل بوده و در نظر داریم با انتقال اعمال جراحی سرپایی به این مجتمع ظرفیت پذیرش بیمار را در این بیمارستان افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار