تور مجازی «نگارخانه‌هنر» برج میلاد راه‌اندازی می‌شود

فاز نخست وب‌سایت نگارخانه‌ برج میلاد انجام گرفته که بر این اساس مخاطبان از هر جای ایران و جهان می‌توانند از نگارخانه برج میلاد بازدید کنند.

کد مطلب: ۴۷۷۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ برج میلاد در ایام نوروز برنامه های ویژه ای داشت ،یکی از اقدامات مهم، برپایی نمایشگاه نقاشی از کودکان کار بود که در این نمایشگاه حدود 100 اثر در ساعت اولیه با حداقل قیمت 50 هزار تا 500 هزار تومان فروش رفت.

بر همین اساس ، سال 95 در نگارخانه برج میلاد، فضایی برای کارهای دانشجویی طراحی می‌شود و در فضای اصلی هم آثار اساتید رونمایی و به نمایش گذاشته خواهد شد.

مخاطب نگارخانه‌های برج میلاد با نگارخانه‌های خصوصی کاملاً متفاوت است؛ چراکه از مناطق مختلف ایران و جهان به صورت ثابت بازدیدکننده دارد و به همین دلیل در انتخاب آثار باید بیشتر دقت کرد. الان پیشنهادهای مختلفی برای نمایش آثار در نگارخانه وجود دارد که در حال بررسی است.

با توجه به اینکه تعداد هنرمندان درخواست‌کننده برای ارائه اثر در گالری برج میلاد زیاد است، سال جدید شورایی که در رشته‌های مختلف مهارت داشته باشد را تشکیل می‌دهیم که انتخاب آثار را روی قاعده انجام دهند و هر اثری را در نگارخانه برج میلاد قرار ندهیم تا اعتبار این گالری خدشه‌دار نشود.

یکی دیگر از برنامه‌های سال جدید مربوط به نمایش و فروش صنایع دستی و آثار هنری حوزه تجسمی است؛ در این زمینه با گروه‌های مختلف همکاری داریم که نمونه این نمایشگاه در اردیبهشت ماه پیرامون سبک زندگی برگزار می‌شود. ضمن اینکه قیمت این آثار طوری است که اقشار متوسط و زیر متوسط جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.

از دیگر برنامه‌های برج میلاد این است که فاز نخست وب‌سایت نگارخانه‌ برج میلاد انجام گرفته که بر این اساس مخاطبان از هر جای ایران می‌تواند از نگارخانه برج میلاد بازدید کند؛ ضمن اینکه در مرحله بعدی تور مجازی برای بازدید مردم سایر کشورها از نگارخانه و حتی فروش آثار در این فضا فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار