بازداشت سارق مسلح احشام

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فراشبند استان فارس از دستگیری یك سارق مسلح احشام در اطراف آن شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سرهنگ دوم محمد اسلامی گفت: فردی به ماموران مراجعه و اعلام می كند ساعتی قبل پدرش در یكی از روستاهای اطراف شهرستان فراشبند، در حال چرای گوسفندانش بوده كه یك دستگاه پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین در كنار گله توقف و ضمن ضرب و شتم پدر وی، ۴ راس از گوسفندان را سرقت و متواری شده اند.
وی ادامه داد: بلافاصله طرح مهار اجرا، خودرو سارقان در حالی که با سرعت زیاد از سمت محور جم به فیروزآباد درحال حرکت بود مشاهده شد كه راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتی تعقیب و گریز لاستیك خودرو با هدف گیری ماموران، پنچر، و راننده به ناچار در كنار جاده متوقف می شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فراشبند اظهار كرد: راننده خودرو سریعا از خودرو پیاده و به سمت كوه های اطراف فرار و در آنجا مستقر و به سمت ماموران تیراندازی می كند كه با محاصره كردن او ماموران موفق به دستگیری وی می شوند.
سرهنگ اسلامی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۴ راس گوسفند مسروقه، مقدار۳گرم مواد مخدر از نوع هروئین، ۳ گرم شیشه و یك عدد پایپ استعمال موادمخدر كشف شد.
وی گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم دستگیر شده به نام "ن - ش" به علت مشاركت در قتل در شهرستان قیر، تحت تعقیب بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار