فرمانده ناوگان شمال:

مزین شدن منطقه چهارم دریایی به پیکر شهید گمنام، مایه خیر و برکت است

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مزین شدن خاک منطقه چهارم دریایی به پیکر شهید گمنام را مایه افتخار نیروی دریایی و موجب خیر و برکت خواند.

کد مطلب: ۴۷۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، دریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد با اشاره به تشییع و تدفین پیکر پاک یکی از شهیدان گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در منطقه چهارم دریایی اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن ایام بهار، پیکر نورانی این شهید نیز بوی بهار اسلامی را برای این منطقه به ارمغان آورده است .
وی خاطرنشان کرد: وجود این شهید و دیدن هر روز این نماد ایثار و شهادت در منطقه چهارم موجب می شود که در انجام کار و پیمودن مسیری که انتخاب کرده ایم، مصمم تر باشیم .
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم بصیرت افزایی براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد: تلاش نیروی دریایی بر ایجاد شرایط لازم درجهت افزایش بصیرت نظامیان با انجام برنامه های فرهنگی مختلف است.
وی با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان درسال 95 ، اظهار کرد: در جهت برگزاری باشکوه تر این مراسم، برنامه های فرهنگی متناسب با آن در نیروی دریایی تدارک دیده شده است.
دریادار حداد توسل به ائمه و توکل به خدا را بعنوان یکی از اصول درهمه زمینه های کاری نظامیان برشمرد و افزود: ناوگان شمال با برگزاری حضوری دوره های خاص برای کارکنان، در راستای ارتقای سطح بصیرت سیاسی، فرهنگی و امنیتی نیروهای نظامی تلاش می کند.
وی نامگذاری تمامی مناطق و پایگاه های نظامی به نام های مقدس اسلامی را یکی از تدابیر قابل تقدیر در ارتش دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا منطقه چهارم دریایی هم به نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نامگذاری شدخ که در ماه اخیر، طی مراسمی پرچم مقدس بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به این منطقه منتقل و درآسمان آن به اهتزاز درآمد.
پیکر 12شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود که سهم بندرانزلی از این تعداد، سه شهید گمنام است.
پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و پیکر یک شهید نیز در محوطه صبحگاه ستاد منطقه چهارم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خاک سپرده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار