در آستانه آغاز سفرهای نوروزی؛

۱۱۷ جایگاه سوخت در اردبیل آماده خدمات‌رسانی به گردشگران است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی هم اکنون بالغ بر ۱۱۷ جایگاه سوخت بنزین و گاز در این استان آماده شده است.

کد مطلب: ۴۷۴۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمود آقامحمدیان در حاشیه بازدید از جایگاه‌های سوخت‌رسانی اردبیل تصریح کرد: از این تعداد ۵۷ باب جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل شامل چهار باب شرکتی، ۴۳ باب اختصاصی، پنج فروشندگی سکودار بنزین و پنج جایگاه متمرکز سه ماده نفتی است.

وی افزود: جایگاه‌های CNG منطقه نیز شامل ۲۰ باب جایگاه دومنظوره مواد نفتی و CNG و ۴۰باب جایگاه تک منظوره CNG در مجموع ۶۰ جایگاه CNG است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه از این تعداد ۲۶ باب جایگاه در ناحیه مرکزی استان فعالیت می کنند، یادآور شد: مابقی در سایر نواحی جنوبی و شمالی منطقه احداث شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به بازرسی این مراکز با هدف اطمینان از خدمت‌رسانی مطلوب جایگاه‌ها در ایام عید افزود: به‌ویژه جایگاه‌های در مسیر تردد مسافران و گردشگران به صورت مکرر بازرسی شده و تمامی خدمات آن‌ها پایش و کنترل می‌شود.

آقامحمدیان تأکید کرد: در بازرسی و نظارت فعالیت شبانه‌روزی جایگاه، آماده بودن تلمبه و نازل‌های سوخت‌گیری، نظافت مطلوب محوطه و سرویس‌های بهداشتی، و آراستگی ظاهری جایگاه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اذعان به اینکه تاکنون چند مرحله بازرسی انجام شده و تذکراتی به برخی جایگاه‌ها ارائه شده است، اضافه کرد: تأکید ما بر این است که تا آغاز سفرهای نوروزی جایگاه‌ها تمامی اشکالات خود را رفع کنند و به شکل مطلوب خدمت‌رسانی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در خصوص میزان سوخت ذخیره استان برای استفاده مسافران و گردشگران متذکر شد: با بررسی وضعیت مسافرت‌ها در سال‌های اخیر مقدار سوخت موردنیاز تأمین شده و کمبودی در این خصوص نداریم.

وی با اشاره به تداوم بازرسی‌ها حتی بعد از تعطیلات تصریح کرد: برای حصول اطمینان از خدمت‌رسانی مناسب جایگاه‌ها بازرسی و نظارت تا ۲۰ فروردین تداوم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار