نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس:

ساخت مراكز بهداشتی و درمانی در روستاها گامی موثر برای تامین سلامت است

خبرگزاری پانا: نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت مراكز بهداشتی و درمانی در روستاها گامی موثر برای تامین سلامتی در جامعه روستایی است.

کد مطلب: ۴۷۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر شهلا میرگلو بیات در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت مركز بهداشتی و درمانی روستای نصیرآباد شهرستان زرندیه، افزود: توجه به ارتقای بهداشت و درمان در روستاها از اهمیت ویژه و به خصوصی برخوردار است.

وی ادامه داد: رعایت بهداشت لازمه پیشرفت و توسعه روستاها است و اطلاع از وضعیت بهداشت روانی و جسمی، تامین غذا و آب سالم، دفع فضولات و ... در روستاها اهمیت بسیار بالایی دارد.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خطرات مختلفی سلامت افراد و جامعه را تهدید می كند و این امر در حالی است كه تشخیص خطرات سلامت و كاهش دادن این خطرات در جهت دستیابی به یك زندگی سالم و طولانی، از دغدغه های بسیار مهم مردم، پزشكان و مسوولان است .

دكتر میرگلو بیات تصریح كرد: جامعه پویا و سالم نیازمند ارتقای سلامت و توجه خاص به موارد بهداشتی و درمانی در جامعه است.

وی در پایان با تأكید بر اینكه توجه به روستاها یكی از برنامه های مهم نمایندگان مجلس است ، بیان داشت: توجه بیشتر به بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی، آبرسانی ، عمرانی و آسفالت باعث می شود تا زیرساختهای روستاها بیش از پیش توسعه یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار