معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

آب سالم نیازمند اجرای سند راهبردی بهبود آب شرب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آب سالم و عاری از هرگونه آلودگی نیازمند فراهم کردن امکاناتی نظیر اجرای سند راهبردی بهبود آب شرب است.

کد مطلب: ۴۷۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، شکراله حسن بیگی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی، افزود: این سند به صورت کلی تهیه شده و باید برنامه اجرایی، آئین نامه و دستورالعمل آن تنظیم و برای دستگاه های مربوطه ابلاغ شود.

وی ادامه داد: بخشی از این سند راهبردی بهبود کیفی آب شرب، به پدافند غیرعامل ارتباط دارد که باید در این رابطه ارزیابی و همکاری منسجمی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: کنترل آلودگی هوای کلانشهر اراک از موضوعات مهمی است که از سوی مسئولین و دستگاه های اجرایی ذیربط در حال پیگیری و بررسی است.

حسن بیگی بیان کرد: جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک به صورت مرتب برگزار می شود و مردم توقع دارند دغدغه آنان در این موضوع مهم و حساس رسیدگی و رفع شود.

وی ابراز داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست می بایست نسبت به اعلام وضعیت آلودگی هوای کلانشهر اراک با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشد تا در صورت وجود آلودگی هوا و خطرات آن برای برخی گروه های سنی، اطلاع رسانی صورت گیرد و آمادگی برای ارائه خدمات درمانی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: عملیات اجرایی بیمارستان یکهزار تخت خوابی شهرستان اراک در سفر رییس جمهور به استان مرکزی آغاز می شود.

حسن بیگی گفت: اداره کل راه شهرسازی استان و دانشگاه علوم پزشکی مقدمات لازم برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یک هزار تختخوابی شهرستان اراک را فراهم کنند.

وی افزود: سفر رییس جمهوری به استان مرکزی به احتمال زیاد در اوائل سال آینده انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار