پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت درگذشت آیت ا... واعظ ط

عالمان میراث داران رسالت و مجاهدان، حافظان گنجینه های امنیت اند

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت عالمی مجاهد و نستوه، امین امام(ره) و رهبری عزیز، حضرت آیت اله واعظ طبسی(ره)، مردم شریف ایران اسلامی را سوگوارکرد.

کد مطلب: ۴۷۱۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین در متن این پیام خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آمده است:

عالمان میراث داران رسالت و مجاهدان، حافظان گنجینه های امنیت اند(سوره سجده آیه 19).

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت عالمی مجاهد و نستوه، امین امام(ره) و رهبری عزیز، حضرت آیت اله واعظ طبسی(ره)، مردم شریف ایران اسلامی را سوگوارکرد.

رحلت این فقید دانشمند و مجاهد خستگی ناپذیر که بیش از نیم قرن خدمات صادقانه به این نظام، برگی زرین در تاریخ سراسرنور زندگی این عالم ربانی بود، برای ما به ویژه مردم خوب و فهیم و متدین و بزرگوار استان خراسان رضوی ، اندوه و تألمی فراوان دربرداشت و وداع با خادم خورشید، امین ولایت و خدمتگزار با اخلاص آستان قدس رضوی را برایمان دشوار نمود.

آیت اله واعظ طبسی(ره) چه قبل از انقلاب و چه بعداز انقلاب به یکی از یاران فعال و با وفای نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت های خطیر در دوره های مختلف بودند و خدمات چشمگیری از خود به یادگار گذاشته اند.

بدین وسیله رحلت جانگداز این عالم ربانی و جلیل القدر که به معنای واقعی کلمه الگویی از ادب و اخلاق بودند را به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج)، رهبری معظم، مردم شریف استان خراسان رضوی و حضرتعالی به ویژه جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیا گرانقدر، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

سالار قاسمی - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار