مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

کودکان امروز خیرین فردا هستند/جشن نیکوکاری در 800 مدرسه اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم جشن نیکوکاری دبستان معلم گفت: این جشن تمرینی است برای دانش آموزان امروز تا فردایی عاری از فقر داشته باشند و در واقع کودکان امروز خیرینی برای فردایی بهتر خواهند بود.

کد مطلب: ۴۷۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، صابر سپهری در جشن بزرگ «بهار همدلی و شکوه مهربانی» اظهار داشت: اشتیاق برای نیکوکاری جزو فرهنگ های اصیل ایرانی است و این فرهنگ ریشه در آموزه های دینی ما دارد.

سپهری تصریح کرد: ما برای این که بتوانیم مشارکت بالای جامعه را در فقر زدایی داشته باشیم باید این فرهنگ اصیل را در بین دانش آموزان تقویت نماییم که برگزاری چنین جشن هایی یک ظرفیت خوب برای نایل شدن به این مهم است.
وی یادآور شد: آموزش و پرورش بهترین بستر برای انتقال چنین مفاهیم متعالی است که می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت بی‌نظیر در ترویج فرهنگ گذشت و ایثاری باشد که امروز در جامعه ما قطعا به آن نیازمند هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با ابراز خرسندی از برگزاری جشن نیکوکاری گفت: در بیش از 800 مدرسه استان با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» امیدواریم کمک‌های جمع‌آوری شده طی روزهای آینده بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مدارس توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار