مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

ساخت ۳۰۰۰ واحدمسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای تأسیس کمیته امداد در این استان حدود ۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شده است.

کد مطلب: ۴۷۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای تأسیس کمیته امداد در این استان حدود ۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شده است.

سید غلامرضا متقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم اینکه خدمات قابل توجه و چشمگیری از بدو تأسیس کمیته امداد در این استان انجام شده ولی مشکلات بسیاری باقی مانده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود 3هزار واحد مسکونی از بدو تأسیس کمیته امداد به مددجویان این نهاد تحویل داده شده ولی تا کنون 5 هزار خانوار در استان فاقد مسکن یا مسکن آنها نیازمند بهسازی است.

وی با بیان اینکه بیش از 32هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 91هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، عنوان کرد: حدود 6 هزار یتیم در سطح استان وجود دارد.

متقی با اشاره به اینکه حدود 3هزار یتیم در سطح استان دارای حامی هستند، ابراز کرد: انتظار می‌رود خیران و افراد نیکوکار بیش از پیش ما را در این زمینه یاری کنند.

وی گفت: تاکنون قریب 50 هزار فقره جهیزیه برای زوج‌های مددجو تامین شده نزدیک به 2هزار زوج دیگر چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

متقی با بیان اینکه نزدیک 73هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد و افراد آسیب پذیر پرداخت شده است، عنوان کرد: افراد بسیاری در نوبت وام قرار دارند و این روند همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار