«سه‌شنبه‌های عزیز» راضیه تجار منتشر می‌شود

خبرگزاری پانا: راضیه تجار مجموعه داستان «سه‌شنبه‌های عزیز» را به تازگی به انتشارات سوره مهر تحویل داد.

کد مطلب: ۴۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، راضیه تجار درباره این مجموعه داستانی گفت: این کتاب شامل داستان‌هایی است که هنرجویانی که در کلاس‌های داستان‌نویسی‌ام شرکت‌کرده‌اند، نوشته‌اند.

این نویسنده گفت: من حدود 25 سال است که کلاس داستان‌نویسی دارم. پیش از این دو جلد از «سه‌شنبه‌های عزیز» منتشر شده که تعداد دیگری از این داستان‌ها را در برمی‌گیرد. داستان‌های کتاب‌های این مجموعه را نمی‌توان آثار اولیه نویسندگانشان نامید چون برخی از نویسندگان این داستان‌ها، صاحب کتاب شدند.

وی افزود: این یک رسم است که برگزارکنندگان کلاس‌های داستان‌نویسی گلچینی از داستان‌های هنرجویانشان را در قالب یک مجموعه چاپ می‌کنند که با این کار یک یادگاری ارزشمند از آن دوره‌های آموزشی به جا می‌ماند.

تجار در ادامه درباره تعداد داستان های این مجموعه بیان داشت: این کتاب 15 داستان را شامل می‌شود که اکثرا متعلق به بانوان نویسنده هستند. از 15 داستان، 13 داستان برای نویسندگان زن و 2 داستان از نویسندگان مرد است. چون در واقع اکثر شرکت‌کنندگان در کلاس‌های داستان‌نویسی بانوان هستند و به این مساله علاقه زیادی نشان می‌دهند.

گفتنی است انتشارات سوره مهر همچنین قرار است کتاب‌های «بانوی آبی»، «بانوی رنگین کمان»، «از خاک تا افلاک»، «هفت بند»، «نرگس‌ها»، «سفر به ریشه‌ها» و ... این نویسنده را در شکلی خاص طراحی و تولید کند.

طبق صحبتی که با این نویسنده شده، بناست این مجموعه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار