186 آموزشگاه هنری در گیلان فعال است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: 186 آموزشگاه هنری در گیلان فعال است و متقاضیان تاسیس آموزشگاههای آزاد هنری جدید می بایست در آزمونی که به این مضمون طرح ریزی شده شرکت نمایند.

کد مطلب: ۴۶۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، فیروز فاضلی گفت: آزمون متقاضیان تاسیس آموزشگاه های آزاد هنری در استان، روز جمعه از سوی این اداره کل در رشت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون ٢٩ نفر از واجدان شرایط برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند، گفت: ١٦ نفر از متقاضیان زن و ١٣ نفر مرد هستند؛ همچنین از این میان ١٨ نفر متقاضی تاسیس آموزشگاه تجسمی، سه نفر آموزشگاه نمایش و هشت نفر متقاضی تاسیس آموزشگاه موسیقی هستند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ این آزمون در دو مرحله نظری (کتبی) و تخصصی (مصاحبه) برگزار می شود که متقاضیان پس از کسب حد نصاب نمره آزمون کتبی (١٤ از ٢٠ نمره)، در مصاحبه شرکت می کنند.
فاضلی در پایان تصریح کرد: آزمون کتبی متقاضیان تاسیس آموزشگاه های آزاد هنری، ساعت ١١ صبح جمعه ١٤ اسفند ٩٤ در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک گیلان واقع در رشت، میدان مصلی، ابتدای جاده تهران، روبروی رستوران خانواده برگزار می شود.
135آموزشگاه تجسمی و خوشنویسی،40 آموزشگاه موسیقی ، هفت آموزشگاه نمایش و چهار آموزشگاه سینمایی در گیلان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار