اتصال گذرگاه کوله سنگی به محور بزرگراه زابل – زاهدان تاپایان سال جاری

خبرگزاری پانا: معاون عمرانی استاندارسیستان و بلوچستان گفت: اتصال گذرگاه کوله سنگی به محور بزرگراه زابل – زاهدان تاپایان سال جاری انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۴۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود میری و عباسعلی ارجمندی فرماندار شهرستان زاهدان در بازدید از روند اجرای پروژه بزرگراه زابل- زاهدان اظهار داشت: این بزرگراه در 7 قطعه از زابل به سمت زاهدان طراحی شده که 4 قطعه آن تا اردیبهشت ماه سال 92 به بهره برداری خواهد رسید .

وی افزود: قطعه هفتم از زاهدان به سمت زابل در حد فاصل زاهدان به کوله سنگی به طول 30 کیلومتر در حال آسفالت می باشد که تا پایان سال جاری قابل بهره برداری می باشد .
میری تصریح کرد: قطعه اول از زابل به سمت زاهدان در حد فاصل زابل به لوتک به طول 32 کیلومتر می باشد که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: همچنین بزرگراه زابل - زاهدان 24.3 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

معاون عمرانی استاندار و فرماندار زاهدان با اشاره به اجرای برنامه ریزی لازم جهت تسریع در احداث این بزرگراه زابل- زاهدان، افزودند: در کنار سرعت، کیفیت کار و هزینه های تمام شده آن نیز به خوبی مد نظر قرار می گیرد و بطور جدی مصر هستیم پروژه با کیفیت بسیار مناسبی تحویل شود .

یادآور می شود ساخت بزرگراه زابل به زاهدان به طول 215 كیلومتر با اعتباری بالغ بر دو هزار و 900 میلیارد ریال، از طرحهای مصوب دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار