مستند خبری ˝ عصاره ملت ˝ در صداوسیمای مرکز فارس تولید شد

مستند خبری ˝ عصاره ملت ˝ برای نخستین‌بار با مروری بر ۹ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان فارس در صداوسیمای مرکز فارس تولید شد و هر روز در بخش‌های خبری این مرکز پخش می‌شود.

کد مطلب: ۴۶۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، مستند خبری " عصاره ملت " برای نخستین‌بار با مروری بر 9دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان فارس در صداوسیمای مرکز فارس تولید شدو هر روز در بخش‌های خبری این مرکز پخش می‌شود.
صدا وسیمای مرکز فارس با نزدیک به 10‌هزار دقیقه برنامه که از آذرماه شروع شده، انتخابات شیراز و دیگر شهرستان‌های استان را به طور کامل پوشش و انعکاس می‌دهد.
رادیو فارس با ویژه‌برنامه " جشن حضور " با گزارش از ستاد انتخابات استان، ارتباط با شهرستان‌ها، ارتباط با مراکز استان‌ها و رادیو سراسری، پخش کلام امام و رهبری، گزارش‌های مردمی از نقاط مختلف شهر و ترانه‌های میهنی و حماسی از ساعت 7 صبح تا پایان انتخابات با مردم همراه خواهد بود.
سیمای مرکز نیز با ویژه برنامه «حماسه حضور» با 8 گروه تولیدی و تلاش 100‌نفر از همکاران آماده انعکاس این حماسه پرشور و شکوه اقتدار مردم سرافراز استان پهناور فارس است.
این برنامه از ساعت 7:30 تا 23 با حضور میهمانان و شخصیت‌های مختلف، اجرای موسیقی ملی، گزارش زنده و ارتباط مستقیم با حوزه‌های مختلف رای گیری در نقاط مختلف شیراز، ارتباط زنده با دفاتر خبری شهرستان‌ها، ارتباط گسترده با شبکه‌های سراسری سیما، انتخابات هفتم اسفند و حضور گسترده مردم را به تصویر می‌کشد.
همچنین 7 گروه خبری در مرکز استان و 48 خبرنگار آزاد در سراسر استان فارس روز جمعه حماسه حضور مردم را پوشش می‌دهند.
در روز هفتم اسفند 5‌گروه خبری در چهار نقطه شهر شیراز یک گروه در ستاد انتخابات استان، یک گروه خبری در حرم مطهر شاهچراغ مستقر می‌شوند. تهیه گزارش از اقلیت‌های مذهبی، آمادگی فرمانداران و مسئولان اجرایی انتخابات، تریبون آزاد در شهر شیراز و 7 شهر استان از دیگر فعالیت‌های معاونت خبر در ایام انتخابات بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار