برای اولین بار ؛

اعزام هنرجویان پارسیانی به مسابقات سازه های ماکارانی

هنرجویان پارسیانی برای اولین بار به مسابقات سازه های ماکارانی، به مرکز استان هرمزگان اعزام می شوند.

کد مطلب: ۴۶۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، اولین دوره مسابقات سازه های ماکارانی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم ،هنرآموزان کارودانش و فنی حرفه ای در بندرعباس برگزار می شود.

هنرآموز آموزشگاه صدیقه طاهره در خصوص برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی گفت: این مسابقات برای اولین بار در مرکز استان و با اعزام سه تیم 4 نفره از شهرستان پارسیان برگزار می شود.

مرضیه درویشان افزود: این مسابقات در دو سطح سبک و سنگین اجرا می شود که هر سطح شرایط و نحوه برگزاری متفاوتی دارد.

وی گفت: در سطح سبک اعضای گروه شرکت کننده می توانند یک سازه بسازند که بتواند به مدت 3 دقیقه، وزن یک هزار گرمی را تحمل کند و هر سازه ی که سبک تر از همه باشد به عنوان سازه برتر شناخته می شود و در سطح سنگین محدودیت زمانی ندارد و هر سازه ای بیشترین وزن را تحمل کند برنده خواهد شد.

درویشان خاطر نشان کرد: مسابقات از 10 اسفند ماه سال جاری در محل پژوهشسرای شهر بندرعباس آغاز می شود و تا دوازدهم اسفند ادامه می یابد که گروه های برتر به مرحله کشوری معرفی می شوند.

به منظور آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقه ،یک دوره آموزشی با دعوت از آقای ایران پور مربی مجرب استانی روز شنبه در محل پژوهشسرای شهید دکتر مسعود علی محمدی پارسیان با حضور دانش آموزان مدرسه صدیقه طاهره برگزار شد.

خبرنگار :مصطفی حمزوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار