طرح یک کلاس یک حامی در مدارس استان قزوین اجرا میشود

در˝ طرح یک کلاس یک حامی˝ دانش آموزان یک کلاس مبالغ دلخواهی را ماهانه برای کمک به نیازمندان اعلام می نمایند . که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد. چنانچه دانش آموزان با هماهنگی مدیریت آموزشگاه فرد خاصی را شناسایی نمایند به او و در غیر اینصورت با مشورت کمیته امداد افراد نیازمند معرفی می شوند.

کد مطلب: ۴۶۴۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگاز پانا از قزوین، به منظور هماهنگی برای اجرای "طرح یک کلاس یک حامی" سه شنبه 27 بهمن 94 آقایان بهادر رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه دو ، لشگری نماینده سازمان دانش آموزی استان قزوین به همراه میرزایی و تقوایی کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان قزوین از مدارس استان قزوین بازدید کردند.

طرح یک کلاس یک حامی یکی از طرح های نیکوکارانه کمیته امداد امام خمینی (ره ) است که قرار است در مدارس استان قزوین اجرا شود.

در" طرح یک کلاس یک حامی" دانش آموزان یک کلاس مبالغ دلخواهی را ماهانه برای کمک به نیازمندان اعلام می نمایند . که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد. چنانچه دانش آموزان با هماهنگی مدیریت آموزشگاه فرد خاصی را شناسایی نمایند به او و در غیر اینصورت با مشورت کمیته امداد افراد نیازمند معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار