همایش استانی فصل حضور فردا در قزوین برگزار می‌شود

˝ به نظر شما دانش آموزان که سرمایه های اصلی کشور هستید، بعد از انجام توافق هسته ای با شش قدرت بزرگ دنیا چه فرصت های جدیدی پیش روی کشور در زمینه های مختلف همچون علم و فناوری، محیط کار، اقتصاد، مشکلات زیست محیطی، روابط با سایر کشورها و غیره گشوده خواهد شد؟ ˝

کد مطلب: ۴۶۳۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،در ابتدای سال تحصیلی ریاست محترم جمهوری به رسم سنوات گذشته از دانش آموزان و فرهنگیان این سوال را که " به نظر شما دانش آموزان که سرمایه های اصلی کشور هستید، بعد از انجام توافق هسته ای با شش قدرت بزرگ دنیا چه فرصت های جدیدی پیش روی کشور در زمینه های مختلف همچون علم و فناوری، محیط کار، اقتصاد، مشکلات زیست محیطی، روابط با سایر کشورها و غیره گشوده خواهد شد؟ " در رابطه با فرصت های پس از برجام مطرح کرد.

در ادامه وزارت آموزش و پرورش نسبت به برگزاری مسابقات پرسش مهر و همچنین سازمان دانش آموزی نسبت به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اقدام کردندو همایش هایی در سطح مناطق آموزش و پرورش تحت عنوان همایش "فصل حضور" شکل گرفت که ایستگاه اخر این همایش ها ،همایش فصل حضور استانی است .

در همایش فصل حضور استان قزوین، با ابتکار مدیر کل آموزش و پرورش از دکتر علی اکبر صالحی که از دانشمندان هسته ای و مفاخر استان قزوین است به عنوان عضو تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران دعوت شد و در این همایش دانش آموزان و اولیا آنها و فرهنگیان شرکت خواهند کرد.

در این راستا با حمایت استاندار قزوین مقرر شد از دکتر علی اکبر صالحی به عنوان یک الگوی اسلامی ایرانی برای دانش آموزان تجلیل به عمل آید .

مراسم همایش فصل حضور استان قزوین دوشنبه 26 بهمن 94 از ساعت 10 صبح در سالن مجموعه ورزشی الغدیر برگزار میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار