کارگردان تلویزیونی برنامه ورود حضرت امام خمینی (ره)

رادیو تهران همراه با مسعود فروتن در سایه روشن

مستند «سایه روشن» رادیو تهران امروز با مسعود فروتن، کارگردان تلویزیونی برنامه ورود حضرت امام خمینی (ره) شنوندگان را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کند.

کد مطلب: ۴۵۸۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مسعود فروتن نویسنده، کارگردان سینما و تلویزیون ‌در ایران؛ جزء اولین نسل فارغ‌التحصیلان کارگردانی تلویزیون، از «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» در سال ۱۳۴۷ است. او بیش از سه دهه است که به فعالیت سینمایی و تلویزیونی مشغول است و در کارنامه هنری اش، بیش از ۱۵۰ تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دیده می شود.

فروتن، مسئولیت ثبت و پخش دو واقعه مهم و تاریخی را در تلویزیون ایران عهده دار بوده است. ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران در 12 بهمن 57 و مراسم عروج ملكوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خرداد 68.

در سایه روشن امروز با مسعودفروتن و خاطره اتش در آن دوران همراه خواهیم بود، از روزهایی که مردم کشورمان در شور و حال وصف نشدنی این پیروزی فرخنده بود. از آثاری که مسعود فروتن اجرا و کارگردانی آنها را بر عهده داشته است.

مستندهای رادیو تهران به صورت ویژه در قالب یک برنامه جاری هفتگی، با موضوعات مختلف و مورد نیاز مخاطبان استان تهران تهیه و پخش می شود. از مستندهای اجتماعی و فرهنگی تهران گرفته تا گروه های خاص و شهرستانها را پوشش می دهد.

مستند «سایه روشن» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 از رادیو تهران پخش خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار