مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری :

توسعه یافتگی کشور با آموزش وپرورش امکان پذیراست

مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری در دومین همایش راهبران تربیتی گفت: توسعه یافتگی کشور با آموزش وپروزش امکان پذیراست.

کد مطلب: ۴۵۷۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا - استان چهار محال وبختیاری ،بهروز امیدی در دومین همایش راهبران تربیتی اظهار داشت: توسعه یافتگی کشور با آموزش وپروزش امکان پذیراست.

وی با بیان اینکه امروزه برخورداری از سواد اجتماعی و اقتصادی بسیار اهمیت دارد و انسان فرهیخته کسی است که از این دو مهم برخوردار بوده و بتواند جامعه را پیش ببردافزود: کشورهای زیادی در دنیا وجود دارند که به لحاظ مالی پیشرفته نبوده اما زیرساخت‌های فرهنگی مستحکمی دارند و به همین دلیل توسعه یافته تلقی می‌شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری گفت: پذیرفتن قوانین با رعایت تعامل و همگرایی و احترام به قوانین دیگران از زیرساخت‌های هرکشوری است و اگر این موارد فراهم نباشد، با وجود تامین منابع مالی، آن کشور توسعه نخواهد یافت.

امیدی افزود : توسعه یافتگی، مقوله‌ای فرهنگی، فکری و یک زیرساخت محتوایی است و وظیفه نیروهای آموزش و پرورش این است که کار تیمی و گروهی، احترام به قوانین و رعایت حقوق شهر وندی را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

وی با اشاره به این که فراهم‌سازی بسترهای فرهنگی‌ در آموزش و پرورش مهم‌ترین عامل به سامان رسیدن نهادها است گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه ،تکلیفی الهی، شغلی و اخلاقی برای معلمان است و باید در راستای این مهم از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار