مدیرکل صندوق رفاه دانشگاه آزاد به پانا خبر داد؛

جزئیات وام شهریه به دانشجویان دکتری/ نحوه بازپرداخت وام

مدیرکل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص وام دانشجویان دکتری در این دانشگاه گفت: دانشجویان دکتری تخصصی تا سقف 50 درصد شهریه هر ترم می توانند از وام های صندوق استفاده کنند.

کد مطلب: ۴۵۷۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

فرید ذاکر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه تسهیلات وام به دانشجویان در سه قالب انجام می شود، اظهار داشت: این تسهیلات در قالب وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دانشجویان ارائه می شود. در واقع نحوه بازپرداخت آن ها تقسیم بندی شده که وام های کوتاه مدت در پایان هر ترم تحصیلی انجام می شود.

مدیرکل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان دکتری تخصصی نیز شش تا هفت ترم می ‌توانند از این وام‌ ها بهره ‌مند شوند، افزود: نحوه بازپرداخت وام های بلند مدت به گونه ای است که دانشجوی متقاضی می تواند پس از فارغ التحصیلی نسبت به بازپرداخت وام اقدام کند.

وی در ادامه در خصوص میزان وام شهریه دانشجویان دکتری گفت: با توجه به اینکه شهریه دانشجویان دکتری بیشتر از مقاطع دیگر است لذا متقاضی وام این مقطع هم بیشتر است که سعی کردیم بتوانیم به تقاضای دانشجویان پاسخ دهیم.

ذاکر ضمن بیان اینکه سهمیه همه واحدهای دانشگاه ابلاغ شده است به تفاهم نامه دانشگاه آزاد و بانک ملی اشاره کرد و گفت: تفاهم ‌نامه ‌ای با بانک ملی امضا شد که طی آن سالانه مبلغ مشخصی اعتبار به دانشگاه‌ آزاد اختصاص داده می شود که دانشجویان تنها یک‌ بار می ‌توانند از وام‌ بانک ملی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار