مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد:

برگزاری برنامه های فرهنگی طی دهه فجر در استان مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری برنامه های فرهنگی طی دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه های متعدد فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۴۵۷۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مهدی حقیقی در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری نمایش صفر و صفا، نمایشگاه نقاشی کودکان، نمایشگاه کتاب، شب شعر و تکریم از سلسله سادات از جمله این برنامه ها است.

وی ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری فجر، محفل انس با قرآن کریم، نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه روزشمار انقلاب و همایش ادبی انقلاب از دیگر برنامه های تدوین شده در این دهه است که در شهرستان های مختلف این استان برگزار خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزاری سمینار آموزش مهارت کتابداران، مسابقات فوتبال دیجیتال، نشست هنرمندان و نخبگان شهرستان آشتیان، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و نمایشگاه هنرهای تجسمی را از دیگر برنامه های تدوین شده برای برگزاری در این دهه اعلام کرد.

حقیقی ادامه داد: در این ایام کنسرت موسیقی استانی نیز در مجتمع ستارگان اراک، کارگاه داستان نویسی و رونمایی از کتاب شعر"تورج بخشایشی" در محلات، نمایش طنز در ساوه و نمایشگاه عکس انقلاب هم در دلیجان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در روز 22 بهمن نیز که با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نامگذاری شده است برنامه هایی همچون برگزاری نمایشگاه کتاب، خوشنویسی، روزشمار انقلاب، ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش طنز و نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان های این استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار