استان چهارمحال و بختیاری:

ویژه برنامه های مراکز کانون درگرامی داشت سی و هفتمین بهار پیروزی

برنامه های مختلف فرهنگی ،هنری،ادبی در ایام مبارک دهه ی فجر در مراکز کانون چهار محال و بختیاری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۴۵۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر از برگزاری بیش از چهل برنامه ی فرهنگی ،هنری وادبی در مراکز استان خبر داد.
فرزاد رحیمی در این زمینه گفت :برگزاری جشنواره ی سرود و فیلم کوتاه استانی با حضور بیست مرکز فرهنگی هنری در استان ،برگزاری جشن پیروزی در روز 12بهمن و کارناوال شادی درهمان روز،برگزاری جشن نور درروز 17بهمن ماه با حضور حاج آقا مهدی زاده مبلغ دینی درحوزه کوودک و نوجوان ،برپایی ایستگاه نقاشی در روز 22بهمن ماه و برگزاری بیست نمایشگاه از فعالیتهای کانون ازجمله برنامه های شاخص در این ایام است.
مدیر کل کانون :برگزاری نشست تخصصی با دبیران ادبیات استان (با محوریت ادبیات پایداری)را از برنامه های تعاملی با اداره کل آموزش و پرورش ،برگزاری ایستگاه نقاشی ،اجرای کارناوال شادی،قصه گویی مربیان کانون در مراکز ویژه کمیته امداد،برگزاری جشنهای دهه ی فجر با حضور اعضای دستگاههای زیر مجموعه ،برگزاری جشن های 12و 17 بهمن ماه وغبار روبی گلزار شهدا را از جمله برنامه های مشترک با زیر مجموعه کمیته کودک و نوجوان عنوان کرد .
وی افزود:افتتاح کتابخانه سیار روستایی دربخش کوهرنگ وسالن آمفی تئاتر مرکز سورشجان از برنامه های دیگر این استان در این دهه است.
برپایی کارگاه‌های نقاشی، سفال، کارت‌پستال‌ سازی، روزنامه دیواری و... از جمله برنامه‌های این ایام خواهد بود.
برپایی نمایشگاه عروسکهای بومی محلی استان و فعالیتهای انجام شده در مراکز از جمله کتابخوانی،سفال،نوشته های خلاق،نقاشی،عکاسی،فتورمان و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این ایام است.
بر این اساس:سازمان بهزیستی با نواختن زنگ انقلاب در کلیه ی مهادی کودک استان برنامه های خود را در این دهه آغاز خواهد کرد.ساخت و تهیه ی کاردستی و برپایی نمایشگاه آثار نقاشی و کاردستی نونهالان،غبار روبی گلزار شهدا،برپایی کارناوال شادی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه های اجرایی این سازمان می باشد.
اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همزمان با آغاز دهه ی مبارک فجر با برپایی نمایشگاهی از موفقیتهای علمی ،فرهنگی ورزشی اعضای زیر مجموعه ،برپایی نمایشگاه عکس،تقدیر از برندگان زیر مجموعه کمیته در مسابقات مختلف کودکان و نوجوانان وحافظان قرآن و برگزاری مسابقات اذان،نماز و نهج البلاغه این ایام را جشن می گیرد.
برگزاری مسابقات ورزشی لیگ دهه ی فجر،مسابقات علمی فرهنگی ،معرفی و تبیین روند شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف آن توسط چهره های بومی محلی مناطق،نواختن زنگ انقلاب و اجرای ویژه برنامه های مختلف در دهه مبارک فجر از برنامه های پیش بینی شده سازمان دانش آموزی استان است.
گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز استان نیز با برنامه های شاد و متنوع به استقبال این روزهای با شکوه خواهند رفت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار