تشکیل جلسه اعضای کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی

اعضای کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۴۵۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، اعضای کمیته اسکان و رفاه بعنوان یکی از کمیته های ده گانه ستاد استانی خدمات سفر ، دیروز بمنظور تبادل نظر و برنامه ریزی لازم در محل سالن اجتماعات اداره کل تشکیل جلسه دادند.

بنابه این گزارش در این نشست ، معاون گردشگری اداره کل با اشاره به دستور العمل ستاد مرکزی خدمات سفر ویژه ایام نوروز گفت : بمنظور دست یابی به اهداف تعریف شده ، هماهنگی در انجام وظایف و عملکرد ها و به حداقل رساندن کمیته های ده گانه تخصصی با مشارکت ادارات و نهاد های دست اندر کار پیش بینی شده است و کمیته اسکان و رفاه نیز در همین راستا می باشد .

حسین امامی افزود : اگر تمام کمیته ها وظایف خویش را بموقع و با استانداردهای لازم انجام دهند ، قطعاً استان ما از نظر شاخص های گردشگری و جذب مسافر ، مخصوصاً برای ایام نوروز سال آتی ، می تواند در جایگاه بالائی قرار گیرد .

معاون گردشگری اداره کل با گفتن این نکته که کمیته اسکان و رفاه بمنظور بررسی عملکردهای انجام گرفته موظف است هر ماه در دو نوبت گزارش خویش را به دبیرخانه ارائه دهد ، به برخی وظایف آن اشاره کرد و گفت : از جمله وظایف این کمیته ، کنترل نرخ گذاری واحدهای اقامتی ، برنامه ریزی در خصوص پوشش عمومی حوادث ، آماده سازی و بهسازی مراکز اقامتی و ... می باشد.

در این جلسه پس از تبادل نظر اعضاء مقرر شد که آموزش و پرورش ظرفیت ها و امکانات قابل ارائه خود جهت اسکان مسافران فرهنگی را ارائه دهد همچنین انجمن دفاتر مسافرتی با همکاری هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی٫ پکیج جامع گردشگری را جهت ارائه به مسافران آماده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار