احداث 8 باب مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بوکان

طی سال جاری 8باب مسکن برای اسکان مددجویان فاقد سرپناه در شهرستان بوکان احداث شده است.

کد مطلب: ۴۵۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، مدیر کمیته امداد این شهرستان با اعلام اینکه داشتن مسکن مناسب برای خانواده های تحت حمایت اولین قدم در راه توانمندشدن آنان می باشد گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 5 مسکن شهری و 3 مسکن روستایی با هزینه ای بالغ بر 609 میلیون ریال برای مددجویان تحت حمایت احداث شده است.

وی افزود: در این مدت 42 مورد خدمات تعمیر مسکن نیز شامل حصار کشی و احداث فضای جانبی و نیز تکمیل واحدهای نیمه تمام به مددجویان تحت حمایت ارائه گریده است.

حسین فتحی هزینه تعمیرات مسکن مددجویان را در سال جاری 367 میلیون ریال اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: علاوه بر خدمات احداث و تعمیر مسکن، از ابتدای سال 94 تا کنون تعداد 38 نفر از سرپرستان خانواده های تحت حمایت برای استفاده رایگان از امتیازات آب و فاضلاب، برق و گاز شهری و روستایی به ادارات و شرکتهای ذیربط معرفی شده اند که ارزش ریالی این خدمات نیز 121 میلیون ریال می باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوکان ضمن تقدیر از تعامل صمیمانه مسئولین ادارات و شرکتهای یاد شده از اهالی نیکوکار این شهرستان نیز خواست بر مساعدتهای خود جهت رسیدگی بیشتر به خانواده های تحت حمایت بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار